Chestionar Satistactie
Servicii medicale solicitate la cabinetul medical CARDIOSTIM:
Vă rugăm în continuare să bifaţi căsuţa care se potriveşte opiniei dumneavoastră. Pentru detalii şi exemple vă rugăm să completaţi SECTIUNEA III : Alte comentarii.
SECŢIUNEA I: Satisfacţie generală Sunteţi mulţumit/ă de modul de obţinere a tuturor informaţiilor de care aveţi nevoie de la recepţie?
Există spaţiu suficient şi confortabil pentru aşteptare?
Sunteţi mulţumit/ă de modul de programare a accesului în cabinet?
Cât de mulţumit/ă sunteţi de serviciile medicale primite de la noi?
Intenţionaţi să apelaţi şi pe viitor la serviciile noastre?
SECŢIUNEA II: Profesionalismul personalului Sunteţi mulţumit de modul în care aţi fost examinat, în cadrul cabinetului medical în vederea stabilirii diagosticului?
Sunteţi mulţumit de informaţiile şi detaliile referitoare la medicaţie/tratament primite de la medic?
Păstraţi legătura cu medicul şi după terminarea consultului?
Consideraţi că asistenta v-a ascultat cu atenţie şi v-a oferit informaţii suficiente?
SECŢIUNEA III: Alte comentarii / propuneri de îmbunătăţire Trimite